Potraviny nakupujem v Kauflande. Dôvod je prozaický, mám to najbližšie, s pohodlným prístupom. Pred nedávnom som začal využívať systém nákupu so skenerom. Každý produkt pred vložením do vozíka naskenujete a pri samoobslužnej pokladni zaplatíte bez nutnosti vyložiť nákup. Znie to lákavo, však. Keď som však pri šiestom nákupe týmto spôsobom bol už štvrtý krát vybratý na náhodnú kontrolu, z výhody sa stala nevýhoda. Pri každej náhodnej kontrole som musel čakať na pracovníčku, ktorá kontrolu vykoná. Nikdy to nebolo hneď, vždy som musel čakať. Raz sa mi dokonca stalo, že pracovníčka pri samoobslužných pokladniach riešila nejaký problém so zákazníčkou, je to totiž súčasne pracovisko informácií kde sa riešia reklamácie apod. No a to som si počkal hodne dlhú chvíľu.
No najnepríjemnejšie je to, že ma vlastne kontrolujú ako potencionálneho zlodeja a okoloidúci, samozrejme ako inak, aj moji známi, sa na mňa aj patričným pohľadom pozerajú.
Nakupovať so skenerom už nebudem.
A nebudem používať ani samoobslužnú pokladňu s vykladaním tovaru. Bežne sa stane že produkt sa nedá načítať, číselný kód nedokážem prečítať ani s okuliarmi a opäť len musím čakať na obsluhu.
Stotožňujem sa s názorom, že by sme si radšej mali počkať pri pokladni s obsluhou. Pomôžeme tak udržať zamestnanosť nízko kvalifikovaných zamestnancov, ktorých miesta sú nastupujúcou automatizáciou najviac ohrozené.
Zákazník má chvála bohu možnosť výberu. Každý... ...
Správne, aj ja využívam pokladne s obsluhou.... ...
Múdro, aj ja idem cez pokladňu s blokujúcou... ...
To sa netyka len Kauflandu, ale aj Billy,... ...
Celá debata | RSS tejto debaty