Založ si blog

Nespotrebované lieky a lekáreň Dr. Max

Slovenská lekárnická komora (SLK) upozorňuje, že lieky, ktoré nespotrebujeme, by sme v domácnosti nemali hromadiť. Vzniká tak odpad, ktorý je potenciálne nebezpečný pre domácnosti aj pre životné prostredie.

SLK preto považuje za nevyhnutné upozorňovať na existujúci systém zberu nevyužitých liekov v lekárňach, ako aj na prevenciu zbytočného hromadenia liekov.

Nuž, som síce starší, ťažšie chodiaci, ale na životnom prostredí mi záleží. Tak som doma pozbieral nespotrebované lieky (sedem čiastočne plných blistrov) a navštívil som lekáreň Dr. Max v Kauflande v Malackách. Nechápal som, personál odmietol lieky prevziať. Odporučili mi aby som s tým išiel do inej lekárne.

V prvej chvíli som myslel, že dám tie lieky do koša. No spamätal som sa a navštívil som inú, tentokrát lekáreň BENU. Tu mi nespotrebované lieky so samozrejmosťou prevzali a dokonca poďakovali.

Takže, ak ste zodpovední, nepokúšajte sa odniesť nespotrebované lieky do lekárne Dr. Max, bude to zbytočná námaha. Rovno zamierte do lekárne inej značky.

„Rýchly a pohodlný“ nákup v Kauflande

27.02.2024

Potraviny nakupujem v Kauflande. Dôvod je prozaický, mám to najbližšie, s pohodlným prístupom. Pred nedávnom som začal využívať systém nákupu so skenerom. Každý produkt pred vložením do vozíka naskenujete a pri samoobslužnej pokladni zaplatíte bez nutnosti vyložiť nákup. Znie to lákavo, však. Keď som však pri šiestom nákupe týmto spôsobom bol už [...]

Vládnuť Európe bez vojny

17.02.2024

Na ovládnutie Európy nepotrebujete vyhrať vojenskou mocou. Všetko, čo musíte urobiť, je ovládať médiá a ekosystém sociálnych médií, pretože to je to, čo riadi voľby. A ak jednoducho dostanete správnu administratívu k moci, ovládajú armádu. Takže nekonečne lacnejšie ako viesť vojnu je jednoducho viesť organizovanú politickú operáciu ovplyvňovania sociálnych [...]

Je denník Pravda objektívny?

30.09.2022

Objektívnosť spravodajstva denníka Pravda, a bohužiaľ celého tzv. mainstreamu, veľmi upadla. Špeciálne na súčasnú situáciu na Ukrajine bez rozpakov zverejnia vyslovené nepravdy. Neľudský čin ostreľovania civilnej kolóny v Záporožskej oblasti ukrajinskou armádou, pri ktorej zahynulo vyše dvadsať ľudí, bez hanby pripíšu za vinu ruskej armáde. Pritom tento ohavný skutok [...]

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu komplikuje požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Na mieste v týchto chvíľach stále prebieha zásah záchranných zložiek.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Počasie / Dáždnik / Dážď /

Po prietrži mračien vyhlásia v Partizánskom mimoriadnu situáciu

04.05.2024 18:48, aktualizované: 19:58

Voda zatopila viacero pivníc a ďalších priestorov. Výšku škody primátor odhadnúť nevedel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10442x
Priemerná čítanosť článkov: 1740x

Autor blogu

Kategórie