Založ si blog

„Rýchly a pohodlný“ nákup v Kauflande

Potraviny nakupujem v Kauflande. Dôvod je prozaický, mám to najbližšie, s pohodlným prístupom. Pred nedávnom som začal využívať systém nákupu so skenerom. Každý produkt pred vložením do vozíka naskenujete a pri samoobslužnej pokladni zaplatíte bez nutnosti vyložiť nákup. Znie to lákavo, však. Keď som však pri šiestom nákupe týmto spôsobom bol už štvrtý krát vybratý na náhodnú kontrolu, z výhody sa stala nevýhoda. Pri každej náhodnej kontrole som musel čakať na pracovníčku, ktorá kontrolu vykoná. Nikdy to nebolo hneď, vždy som musel čakať. Raz sa mi dokonca stalo, že pracovníčka pri samoobslužných pokladniach riešila nejaký problém so zákazníčkou, je to totiž súčasne pracovisko informácií kde sa riešia reklamácie apod. No a to som si počkal hodne dlhú chvíľu.

No najnepríjemnejšie je to, že ma vlastne kontrolujú ako potencionálneho zlodeja a okoloidúci, samozrejme ako inak, aj moji známi, sa na mňa aj patričným pohľadom pozerajú.

Nakupovať so skenerom už nebudem.

A nebudem používať ani samoobslužnú pokladňu s vykladaním tovaru. Bežne sa stane že produkt sa nedá načítať, číselný kód nedokážem prečítať ani s okuliarmi a opäť len musím čakať na obsluhu.

Stotožňujem sa s názorom, že by sme si radšej mali počkať pri pokladni s obsluhou. Pomôžeme tak udržať zamestnanosť nízko kvalifikovaných zamestnancov, ktorých miesta sú nastupujúcou automatizáciou najviac ohrozené.

Nespotrebované lieky a lekáreň Dr. Max

22.04.2024

Slovenská lekárnická komora (SLK) upozorňuje, že lieky, ktoré nespotrebujeme, by sme v domácnosti nemali hromadiť. Vzniká tak odpad, ktorý je potenciálne nebezpečný pre domácnosti aj pre životné prostredie. SLK preto považuje za nevyhnutné upozorňovať na existujúci systém zberu nevyužitých liekov v lekárňach, ako aj na prevenciu zbytočného hromadenia liekov. Nuž, som [...]

Vládnuť Európe bez vojny

17.02.2024

Na ovládnutie Európy nepotrebujete vyhrať vojenskou mocou. Všetko, čo musíte urobiť, je ovládať médiá a ekosystém sociálnych médií, pretože to je to, čo riadi voľby. A ak jednoducho dostanete správnu administratívu k moci, ovládajú armádu. Takže nekonečne lacnejšie ako viesť vojnu je jednoducho viesť organizovanú politickú operáciu ovplyvňovania sociálnych [...]

Je denník Pravda objektívny?

30.09.2022

Objektívnosť spravodajstva denníka Pravda, a bohužiaľ celého tzv. mainstreamu, veľmi upadla. Špeciálne na súčasnú situáciu na Ukrajine bez rozpakov zverejnia vyslovené nepravdy. Neľudský čin ostreľovania civilnej kolóny v Záporožskej oblasti ukrajinskou armádou, pri ktorej zahynulo vyše dvadsať ľudí, bez hanby pripíšu za vinu ruskej armáde. Pritom tento ohavný skutok [...]

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10398x
Priemerná čítanosť článkov: 1733x

Autor blogu

Kategórie